Nie masz Facebooka? Nie istniejesz!
Śmieszy Was to stwierdzenie? A nie powinno.
Liczba użytkowników zarejestrowanych w social media stale wzrasta. W przestrzeni internetowej pojawiamy się coraz częściej i coraz liczniej. Już ponad 65% wszystkich ludzi na świecie korzysta z social mediów. Za pomocą kanałów jak Facebook, Instagram, LinkedIn czy TikTok jesteśmy w stanie dotrzeć do ludzi młodych, dorosłych, a nawet emerytów – to tutaj znajdują się Twoi Klienci. Jedni szukają produktu, który Ty sprzedajesz, innym razem należy tę potrzebę wykreować.
Media społecznościowe wzbudzają zaufanie – jeśli masz konto – to znaczy, że istniejesz, dbasz o swój wizerunek i śledzisz ruchy konkurencji dopasowując się do potrzeb rynku dzięki nim. Bo każda konkurencja to zdrowe narzędzie weryfikacji oferty dla Konsumenta.
W pierwszej kolejności pytamy o Twoje atuty, mocne strony. Jeśli nie wygrywasz ceną to zapewne masz inne atuty, które za tą ceną stoją.
Jeśli nie wiesz jak zacząć pracę z mediami społecznościowymi – jesteśmy tu po to aby Ci pomóc. Określić priorytety Wspólnie dopasujemy kanały i narzędzia pracy do sposobu i stylu komunikacji Twojej marki.
Prowadzimy w oparciu o podesłane przez Ciebie materiały Facebook-a, Instagram-a. TikTok-a i profil wizerunku Firmy na LinkedIn. Jeśli nie wiesz co się nadaje do pokazania / opisania, odpowiadamy – Wszystko! Trzeba tylko to dobrze „ubrać”, zajawić i opracować graficznie.
Masz zdjęcia z integracji, zdjęcia produktu – wybierzemy te, które będą spełniać kryteria.
Pamiętaj jednak, że nie ilość postów jest ważna tylko systematyczność ich publikacji.
Wybierając pakiet kieruj się potrzebami, i tak:
Pakiet FB:
- FB-2: uaktualnianie / aktualizacja Fanpage 2 posty miesięcznie + relacje, 1 post co 2 tygodnie
- FB-4: uaktualnianie / aktualizacja Fanpage 4 posty miesięcznie + relacje, 1 post co tygodnie
- FB-8: uaktualnianie / aktualizacja Fanpage 8 postów miesięcznie + relacje, 2 posty tygodniowo
- FB-16: uaktualnianie / aktualizacja Fanpage 16 postów miesięcznie + relacje, 4 posty tygodniowo, obsługa reklam w oparciu o udostępniony budżet, konsultacja z fanami 18:00 – 22:00
- FB-20: uaktualnianie / aktualizacja Fanpage 20 postów miesięcznie + relacje, 5 postów tygodniowo, obsługa reklam w oparciu o udostępniony budżet, konsultacja z fanami 18:00 – 22:00
- FB-30: uaktualnianie / aktualizacja Fanpage 30 postów miesięcznie + relacje, 7 postów tygodniowo, obsługa reklam w oparciu o udostępniony budżet, konsultacja z fanami 18:00 – 22:00
Pakiet Instagram:
- IG-2: uaktualnianie / aktualizacja Fanpage 2 posty miesięcznie + Instastory, 1 post co 2 tygodnie
- IG-4: uaktualnianie / aktualizacja Fanpage 4 posty miesięcznie + Instastory, 1 post co tygodnie
- IG-8: uaktualnianie / aktualizacja Fanpage 8 postów miesięcznie + Instastory, 2 posty tygodniowo
- IG-16: uaktualnianie / aktualizacja Fanpage 16 postów miesięcznie + Instastory, 4 posty tygodniowo, obsługa reklam w oparciu o udostępniony budżet, konsultacja z fanami 18:00 – 22:00
- IG-20: uaktualnianie / aktualizacja Fanpage 20 postów miesięcznie + Instastory, 5 postów tygodniowo, obsługa reklam w oparciu o udostępniony budżet, konsultacja z fanami 18:00 – 22:00
- IG-30: uaktualnianie / aktualizacja Fanpage 30 postów miesięcznie + Instastory, 7 postów tygodniowo, obsługa reklam w oparciu o udostępniony budżet, konsultacja z fanami 18:00 – 22:00
Pakiet LinkedIn
- Li-2: uaktualnianie / aktualizacja profilu, 2 posty miesięcznie, 1 post co 2 tygodnie
- Li-4: uaktualnianie / aktualizacja profilu, 4 posty miesięcznie, 1 post co tygodnie
- Li-8: uaktualnianie / aktualizacja profilu, 8 postów miesięcznie, 2 posty tygodniowo
- Li-16: uaktualnianie / aktualizacja profilu, 16 postów miesięcznie, 4 posty tygodniowo
- Li-20: uaktualnianie / aktualizacja profilu, 20 postów miesięcznie, 5 postów tygodniowo
- Li-30: uaktualnianie / aktualizacja profilu, 30 postów miesięcznie, 7 postów tygodniowo
Pakiet TikTok
w oparciu o nadesłane materiały
- TikTok-2: założenie profilu, 2 posty miesięcznie, 1 post co 2 tygodnie
- TikTok-4: założenie profilu, 4 posty miesięcznie, 1 post co tygodnie
- TikTok-8: założenie profilu, 8 postów miesięcznie, 2 posty tygodniowo
- TikTok-16: założenie profilu, 16 postów miesięcznie, 4 posty tygodniowo
- TikTok-20: założenie profilu, 20 postów miesięcznie, 5 postów tygodniowo
- TikTok-30: założenie profilu, 30 postów miesięcznie, 7 postów tygodniowo
Zasada działania
- zaczynamy pracę na Twoim koncie od dokonania audytu i wspólnego ustalenia kierunku działania;
- odświeżamy lub tworzymy na nowo profile i uzupełniamy o potrzebne informacje;
- tworzymy przyciągające posty w oparciu o grafiki w Canvie i Twoje podesłane materiały;
- tworzymy posty, które przyciągną Twoją grupę docelową oraz wyszukiwanie nowych grup;
- dbamy o regularność i budowanie relacji z odbiorcą;
- dyplomatyczne odpowiedzi na komentarze oraz tematyczne dialogi na messenger;
- dbamy o regularność i budowanie relacji z odbiorcą.
- przygotowanie sklepu produktowego na Facebook;
- przygotowane contenty są każdorazowo konsultowane;
- ilość postów dobieramy indywidualnie;