Regulamin sklepu internetowego

§1 Postanowienia ogólne

Regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego działającego pod adresem anetpol.pl.
Sklep prowadzony jest przez F.H.U. ANET-POL Anna Porwit, z siedzibą w ul. Sportowa 4c, 43-512 Bestwinka, NIP: 6381530636, REGON: 241661901.
Kontakt ze Sklepem możliwy jest za pośrednictwem adresu e-mail: biuro@anetpol.pl oraz numeru telefonu: 570 501 365.
Niniejszy regulamin jest nieprzerwanie dostępny na stronie internetowej Sklepu w sposób umożliwiający jego pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie jego treści poprzez wydrukowanie lub zapisanie na nośniku w każdej chwili.

§2 Definicje

Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która korzysta ze Sklepu, w tym dokonuje zakupów.
Konsument – Klient będący osobą fizyczną, dokonujący ze Sprzedawcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jego działalnością gospodarczą lub zawodową.
Sprzedawca – ANET-POL prowadząca działalność gospodarczą pod firmą F.H.U. ANET-POL Anna Porwit, z siedzibą w ul. Sportowa 4c, 43-512 Bestwinka.
Regulamin – niniejszy regulamin Sklepu.
Sklep – serwis internetowy dostępny pod adresem anetpol.pl, za pośrednictwem którego Klient może składać zamówienia.
Towar – produkty prezentowane w Sklepie, które mogą być przedmiotem Umowy sprzedaży.
Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży Towarów w rozumieniu Kodeksu cywilnego, zawierana pomiędzy Sprzedawcą a Klientem z wykorzystaniem serwisu internetowego Sklepu.
Zamówienie – oświadczenie woli Klienta zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży Towarów ze Sprzedawcą.

§3 Zasady korzystania ze Sklepu

Klient zobowiązany jest do korzystania ze Sklepu w sposób zgodny z prawem, zasadami współżycia społecznego oraz postanowieniami Regulaminu.
Klient zobowiązany jest do wprowadzania danych zgodnych ze stanem faktycznym.
Sklep prowadzi sprzedaż na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej oraz, w miarę możliwości, na terenie innych krajów.

§4 Procedura zawarcia Umowy sprzedaży

Sklep prowadzi sprzedaż Towarów za pośrednictwem sieci Internet.
Zamówienia można składać poprzez stronę internetową Sklepu, przez całą dobę, we wszystkie dni tygodnia.
Klient składa Zamówienie poprzez dodanie Towaru do koszyka, a następnie potwierdzenie wyboru przyciskiem „Zamawiam i płacę”.
Po złożeniu Zamówienia Klient otrzymuje e-mail potwierdzający złożenie Zamówienia, który stanowi ofertę zawarcia Umowy sprzedaży.
Umowa sprzedaży zostaje zawarta z chwilą wysłania przez Sklep do Klienta potwierdzenia przyjęcia Zamówienia do realizacji na adres e-mail podany przez Klienta.

§5 Ceny i metody płatności

Wszystkie ceny Towarów podane na stronie internetowej Sklepu są cenami brutto (zawierają podatek VAT).
Cena podana przy każdym Towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta Zamówienia.
Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen Towarów, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych oraz wyprzedaży.
Klient może wybrać następujące metody płatności za zamówione Towary:
a) przelew bankowy na konto Sklepu,
b) płatność za pomocą systemu płatności elektronicznych,
c) płatność kartą płatniczą,
d) płatność przy odbiorze.
W przypadku wyboru płatności przy odbiorze, Klient zobowiązany jest do uiszczenia płatności gotówką lub kartą płatniczą kurierowi lub w punkcie odbioru.

§6 Dostawa

Dostawa Towarów realizowana jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej oraz, w miarę możliwości, na terenie innych krajów.
Koszty dostawy pokrywa Klient, chyba że umowa sprzedaży stanowi inaczej.
Termin realizacji dostawy wynosi od 1 do 14 dni roboczych od momentu potwierdzenia Zamówienia przez Sklep, w zależności od dostępności Towaru i wybranej metody dostawy.
Sklep nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia w dostawie wynikające z działania przewoźnika.

§7 Odstąpienie od umowy

Klient będący Konsumentem ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży Towaru zakupionego w Sklepie bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia objęcia Towaru w posiadanie przez Klienta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik.
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Klient musi poinformować Sklep o swojej decyzji w drodze jednoznacznego oświadczenia (np. pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną).
Klient może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.
W przypadku odstąpienia od umowy, Klient zobowiązany jest do zwrotu Towaru na adres Sklepu niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował Sklep o odstąpieniu od umowy.
Sklep zwróci Klientowi wszystkie otrzymane od Klienta płatności, w tym koszty dostawy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy oferowany przez Sklep), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sklep został poinformowany o decyzji Klienta o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy.

§8 Reklamacje

Sklep zobowiązuje się do dostarczenia Towaru wolnego od wad.
W przypadku stwierdzenia wady Towaru, Klient ma prawo do złożenia reklamacji.
Reklamacje należy składać w formie pisemnej na adres Sklepu lub drogą elektroniczną na adres e-mail: biuro@anetpol.pl.
W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, numer zamówienia oraz opis stwierdzonej wady.
Sklep rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania i poinformuje Klienta o dalszym postępowaniu.

§9 Ochrona danych osobowych

Administratorem danych osobowych Klientów jest F.H.U. ANET-POL Anna Porwit.
Dane osobowe Klientów przetwarzane są zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz Polityką Prywatności Sklepu.
Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.

§10 Postanowienia końcowe

Regulamin wchodzi w życie z dniem 26.07.2024 i obowiązuje przez czas nieoznaczony.
Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu. Zmiany Regulaminu obowiązują od momentu ich opublikowania na stronie internetowej Sklepu.
W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie zastosowanie mają przepisy prawa polskiego, w szczególności Kodeksu cywilnego oraz ustawy o prawach konsumenta.
Ewentualne spory powstałe na tle realizacji umów sprzedaży między Sklepem a Klientem będą rozstrzygane w pierwszej kolejności na drodze negocjacji. W przypadku braku porozumienia, sprawy będą rozstrzygane przez właściwy sąd powszechny.

Dodano do koszyka.
0 produktów - 0,00